• Mette Bloch

Kan du finde motivationen?



Foråret er heftigt på vej, og der er dybest set ikke mange undskyldninger for at blive inde i sofaen med Netflix og chokolade.

Men - at ændre en vane er ikke let, og af en eller anden grund er det ekstra svært, når det er til en ny vane der kræver energi og høj puls. Det mest mærkværdige er, at du helt sikkert har prøvet at skulle trække dig selv op ved hårrødderne for at komme ud at gå, cykle, løbe eller hvad du nu ellers finder fungerer når du skal motionere, for at opleve at følelsen af at gøre det var så uendelig fed og dejlig, at du lover dig selv at du gør det igen i morgen.

For de fleste, holder den slags løfter ikke. Så hvad gør man, for at holde motivationen? Det første du kan prøve er, at starte med små mål. Sæt dig et mål om en aktivitet der er til at overskue mentalt. Hvis du slet ikke er vant til motionere, så skal du ikke løbe 10 kilometer første dag, nærmere 200 meter! Ofte begår vi fejlen at vi bliver for ambitiøse, og tænker at hvis jeg ikke giver den max gas, så er det spild af tid. Men det er det ikke! din krop og din hjerne skal lige vænne sig til den nye måde tingene kører på, og det meste af din fremgang i starten er ikke "bedre form" som vi forstår det når vores kondital stiger, det er bedre nervesignaler fordi du gentager et mønster flere gange.

For at få dig godt i gang vil jeg hjælpe dig med et par programmer du kan kaste dig over. Mit program, "Kom i superform" koster normalt 69 kroner, men du får 30 kroner rabat hvis du indtaster rabatkoden: Superform inden du afslutter betalingen. Kuponen udløber den 30. juni 2021.

Du finder programmet lige her på linket nedenfor, jeg håber du får en fremragende sommer!


LINK TIL KOM I SUPERFORM


59 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle